January 10, 2014

page 10.

I have not failed. I've just found 10000 ways that won't work. - Thomas A. Edison


Ja läks ainult 9 päeva, et aasta esimene feilimine ära tuli. Nimelt oli eile kolmanda semestri eksam, milles ma ise enda laiskuse ja kriitika ja aususe osas vee peale tõmbasin ja läbi kukkusin. Kui ma eile veel ise-endaga väga ära leppida ei tahtnud selle pärast, siis täna on tunduvalt paremad suhted selle omaks võtmise ja leppimisega. Mis sitasti, see uuesti. Täna oli koolis väikene eksami nõustamine või infominut ja uue eksami tähtsaeg on 24 veebruar, mil tuleb projekt hand-in'ida ja 5ndal märtsil on kaitsmine. Seega see kord on tunduvalt rohkem aega sellega tegeleda ja sisuliselt on idee ju olemas, kuna võib oma vana projekti lihtsalt paremaks teha...ja kuna mulle oma idee lõpuks meeldima hakkas aga ma teostada väga ei jõudnud seda, siis võtangi selle uuesti käsile. Ja isegi kui ma eile olin kuri ja kurb ja kõike korraga, siis täna vaatan ma asja helgemat külge ja mõtlen, et võib-olla saab selle 3D natukene selgemaks siis sel korral ja on jälle üks oskus juures. Plus Brian, kes on 3D coach, on täiega tore õppejõud ja väga abivalmis. Nii, et ei ole katki mitte midagi :).


No comments: