January 04, 2014

page 4.

Eile oli see suur aasta muusikaüritus Raadio2 Aastahitt 2013. Aastaste pikkuse kombena ma järjepidevalt ikka hoian sellel silma/kõrva peal. Tabelis oli nii palju tundmatuid tegelasi mu jaoks, et vist on ikka Eesti sellest sopamuusikast kuidagi eriti mõnusalt eemale hoitud. Meeldivaks üllatuseks oli, et tabelisse mahtus kahe looga Suur Papa,  millest Jooksen Vihmas muusika on minu hõumi Martini kirjutatud, y0! Teiseks ja ehk minu jaoks suuremaks meeldivaks asjaks oli, et Metsakutsu oli tabelis esindatud kolme looga, y0! Kõik kolm tema sel aastal ilmunud Kelmiküla Unistuselt, mille kogu kupatuses salvestas jälle minu hõumi Martin! Seega suur kalli ja õnnitlus hõumidele Martin ja Rainer ja kurat uhke on, et mitte nii meinstiiiim muusika ka tabelisse jõudis :). Muidu välismaa poole peal oli see aasta palju parem olukord, kui Eesti poole peal...selles suhtes, et võitis täitsa tore lugu Rootsi kuti Aviciilt Wake Me Up, mida päris ausalt öelda suvel ikka palju kuulatud sai. Kui see kõik oli isegi täitsa tore ja talutav, siis see asi, mis lõpus ETV otse-eetrisse läks oli küll päris piinlik, nalja püüti vist teha, aga väga kehvasti kukkus välja. Lõpuks vaatasingi seda suhteliselt suu ammuli ja tundsin rõõmu, et minuni jõuab ainult selline Eesti muusika, mille üle mul on uhke olla eestlane ja mille eest ma hea meelega raha välja käin :). Ainus asi, mida ma loodan, et nad selle totruse peale palju raha ei kulutanud, sest muidu oleks see veel kurvem. 

Viskan siia lõppu ühe mu lemmikloo aastast 2013, mis leidub Suure Papa plaadi peal, kaasa teeb Metsakutsu ja muusika on kirjutanud Martin, y0. 

No comments: