October 09, 2011

...boys gonna love her...only two teeth and ...

...a big mouth on ju ise-enesest päris ilus asi, mida oma aastase tütre kohta öelda, kui teine üritab maisitõrvikut oma olematute hammastega süüa.

Ei tahaks just vinguda, aga see järsk kliimamuutus mulle just rõõmu ei valmista. Eelmine laupäev oli 25 kraadi sooja ja nüüd ainult 12?! Külm võtab ära no! Ja ma natukene tõbine ka ja see kõik võimendab seda külmust.

Sügistüdimus. Leevendan seda nüüd Foo Fightersi Back and Forth filmiga. Puhas kuld jätkuvalt!

Ja mul oli seni Taanis oleku aja kõige nunnum hetk ever. Nimelt polnud Evat enne õhtusööki näinud täna ja kui ma oma toa ukse lahti tegin, siis ta lihtsalt tormas nii kiiresti minu poole ja ma sain maailma armsaima beebikalli ja rõõmukilked ja naeratuse, et tegi kohe nii soojaks olemise. :)

No comments: