October 19, 2011

On võimatu olla väsinud ja tüdinud, kui iga teine inimene tänaval sulle nii rõõmsalt naeratab ja kui esimestele pingutatult vastu naeratad, siis lõpuks on juba tuju täitsa mycke pro. Ma olen ikka jube rahul selle Taaniga.

Muidu aga Margit käis külas. Kõik oli küll natukene ootamatu, aga mul oli teda küll väga hea meel näha, polnud mingi 10 kuud või nii näinud..ulme! Igastahes käisime kinos ja jõime veini ja sõitsime autoga natukene ringi ja täna käisime Kopenhaagenis trippimas, sest ma tahtsin talle siiski näidata, et Taanis on vägev ka ikka, et see Vejle kõike ära ei rikuks :). Ja meil oli päris muhe, ma arvan :).

Natukene on sõprade igatsus ja Tallinna igatsus..oh well, saan hakkama...alles saab ju teine kuu siin mööda...ja tegelikult mulle meeldib. Ahjaa, jätkuvalt ootan külla 7-14 detsember ;)!

No comments: