October 05, 2011

Sisemine võitlus endaga, et peale jooksmas käimist ei tohi shokolaadi vms süüa. Päris keeruline on, kui nüüd päris aus olen. Aga muidu oma vaala kõhust lahti ei saa ju ka.

Aga muidu tänased kultuurielamused - apteek ja pank. Pank juba ma ei tea mitmes kord, see nädal teine. Igastahes sain ma eile oma danske bank'i kaardi ja pin-koodi ja värki ja kui täna maksta üritasin siis ütles, et vale pin-kood. Kreit! Tundub, et pangakülastus on uuesti lähenemas. Samas on mul plaanis niikuinii rohkem Nordeat kasutama hakata, aga see selleks.

Eile sain veel keelekoolist ka kirja, et kool hakkab järgmine nädal. Oi ma olen nii elevil. Ostsin täna endale kohe uue pastaka ja kasutiku ja joonlaua. Je! Ps! sellega seoses tegi mind Taani "ajastmaas" väga õnnelikuks, sest neil on poes neid pastakaid müügil, mida meil juba ammu ei ole näinud ja, mis olid põhikoolis mu lemmikud. Nii, et õnnelik!

Muidu on kõik hästi ja Taani meeldib jätkuvalt :)!

No comments: