October 07, 2011

Tired of letting
Passive aggression
Control my mind
Capture my soul


Eestlaslik rõve tunne on tabanud mind. Mul on tunne, et mul on koguaeg kiire ja ma ei jõua oma asju tehtud...tegelikult olen lihtsalt jube laisk ja lükkan kõike koguaeg edasi...täitsa loll olen. Ja üldse, mul ei ole nagu mitte kuskile kiiret, aga sisemiselt on tunne, et peab jooksma. Veider.

Täna tegin domino-trühvleid...mis maitsevad JUMALIKULT! Nii palju siis sellest, et ma söön liiga palju magusat ja vaikselt ringi veeren. Pauline nägi, et ma jälle kokkan ja teatas "if i'm gonna be fat, it's all ur fault" (6)! Mõtlen järgmiseks korraks juba midagi õelat välja...plus kui Hanna-Liisa 22sel külla vb tuleb, siis tuleb ju ka midagi head teha...nomnom, we like eating! Ja isegi kui ma ringi veerema peaks, siis shokolaad jms teeb mind rõõmsaks, nii et milleks loobuda?

Ja siis veel see tähtis asi, et Pauline rääkis eile, et nad lähevad detsembris Londonisse ja ma saan valida, mis ma teen...igastahes, kui keegi teist, kes siin seda bloggi loeb, tahaks nädalaks Taani mulle külla tulla, siis mul on vaba maja ja auto ja vaba aega...oleks äärmiselt fun! Nii, et tehke häält!

Tänase õhtu pühendan siis Toe Tagi muusikale...FoRevo! Ma vist ei harjugi kunagi mõttega, et teda enam ei ole :(!

No comments: