October 11, 2011

Jeg hedder Kristel, jeg komma fra Estland...

...jeg er ester og jeg taler estik.

Esimene keeletund oli ära. Kolme tunniga natukene palju hääldamist ja neli ennast tutvustavat lauset. Arvan, et seda ø häälikut oleme me kõik alkoholiga liialdades vetsus harjutanud, eriti kui prooviks öelda sõna grøn vms. Aga muidu kui alguses natukene oli tunne, et võtaks peast kinni, tõstaks kätt ülesse ja ütleks, et ok ma olen venelane edasi ja räägin siin inglise keelt, siis teise tunni lõpuks oli see tunne juba möödas.
Rühm on ikka korralikult kirju...inimesi Indiast, UKst, Jaapanist, Itaaliast, Bulgaariast ja Tsiilist...ja vanusest 16-50+ ma arvan. Istun ühe India naise kõrval ja teisel pool istub Itaalia tüdruk Johana, kes on hästi tore ja minuga pmst sama vana...vahetasime numbrid ja fb'd ja värki...Rühmas on muidu kõik naissoost...mis on natukene naljakas, aga mis siis ikka. Kuskil 16 peaks meid kokku olema vist, kohal oli vähem..13 või nii.

Aga hommik ise oli hectic. Nimelt aitäh Paulinele, kes aitas gps'iga kakelda, sest gps ei tunnistanud kooli aadressi ja ega mina ei oleks osanudki midagi peale hakata. Siis viisime lapsed ära ja mul oli korraliku varuga aega, et kohale jõuda, aga loomulikult eksisin ma ära...juhuu! Parkisin siis kuskile valesse maa-alusesse parklasse, maksin selle eest hiljem 40dkk'd :(. Igastahes parklast välja tulles nägin ma ainult Tuborg Boulevard 12 maja ja hakkasin otsima number 4. Käisin ringi ja küsisin inimestelt abi...tubli 20 minutit ekslesin...lõpuks enda arvust olin õige maja ees ja küsisin ühelt mehelt abi ja siis ta ütles, et see maja on hoopis teisel poolt teed ja ega ma juhuslikult ei tea, kus nr. 12 asub:D. Ilmnes, et ta otsis meeleheitlikult 12 taga ja ei leidnud, nägi koguaeg 4 ja mul sama keiss. Saime üksteisele abiks olla ja jõudsin 10 minutit hiljem tundi. Btw, see number neli oli see maja, kuhu alla ma parkisin (y)!

Aga muidu see koht, kus kool asub on ilus. Mulle väga meeldib! Hellerup on üldse kena linnakene. Plus kool ise meeldis ka. Õpetaja oli tore. Homme on teine õpetaja, vaheldust pidi vaja olema. Ja siis kolmapäeviti on häälduse harjutuse tund, mis on vabatahtlik, aga ilmselt osalen, sest tund kauem koolis olla pole paha, kui see rääkimist kiirendab.

Jei!

2 comments:

Sander said...

"Jeg hedder Kristel, jeg kommER* fra Estland...
...jeg er ester og jeg taler estiSk*."

kiku said...

heh, okei...selle kommer ütles siis õpetaja valesti ja estisk oli minu trükiviga. tänud parandamast ;).