October 25, 2011

Täna hommikul oli mul täiesti suva, et ma hiljaks jään...üldse ei häirinud...ummik oli, istusin autos, kuulasin Robbie Williamsit ja laulsin kõva häälega kaasa. Jäin ise-enesest mingi 10 minutit hiljaks...ise olen süüdi...aga so what! Ega ma milleski erilisest ilma ka ei jäänud...ainult koduse töö kontrollimise algusest...aga mul oli niikuinii õigesti tehtud :).
Aga oh rõõmu, meie rühma tuli uus õpilane. Selline ninatark, et mul oli teise tunni lõpuks tahtmine talle pastakas pähe kinni lüüa. Ma olen kohutavalt tolerantne, ma tean. Ja ta tegi saatusliku vea, ta segas minu vastamise korral mind, öeldes mingeid asju ette...tahtsin teda lüüa. Õpetaja vist õnneks nõustus minuga mingil määral...sest lõpuks ta juba ignoreeris seda tüüpi. Ta ju rääkis koguaeg vahele ja oli loll. Ja see Leedu tüdruk ikka ei ole mu jaoks sümpaatne...kõik teised on natukene end tõestanud ja esmamulje on olnud nagu ta ikka on...aga ta suudab ka ikka pirne panna. Näiteks täna ta teatas, et on taanlane ja oskab taani ja rootsi keelt. WHAT?! Nädal tagasi sa ütlesid, et elasid paar kuud Rootsis ja ei oska sõnagi...nädalaga juhtub palju.
Ja kui ma kirjutan seda æ tähte, siis võib kindel olla, et ma moodustan järgmisest kahest järgnevast tähest mingi mutant-tähe..või hakkan ma peale teist taani keele tundi juba vene keeles mõtlema ja küsimustele vastama ...kui veider see veel on?! :D
Aga jah, iga kord peale keelekooli on järjest lootusetum tunne...eks me näe.

Lisaks olen Taanis hakanud autoga sõitmes igasugu ime vigureid tegema ja kiirust ületama...Eestis rooli istun, saan raudselt trahvi...sest meil ju kiirusekaamerad iga nurga peal.

Plus avastasin enda jaoks amazon.com'i...ja võite ise arvata...mul on järsku KÕIKI raamatuid sealt vaja...eelarve ei pea vastu vist.

Ja täna sai aasta isa surmas...veider, et see juba aasta tagasi oli...igatsen Sind! :(

No comments: