October 21, 2011

Ma ei tohi kunagi oma blondist juuksevärvist loobuda. Vahel kohe juhtuvad veidrad asjad no...eriti autoroolis või rahvarohketes kohtades. Tänane siis rahvarohkes kohas autoroolis, nimelt parkimismajas. Kuna ma olen jube laisk, siis ma tasun parkimise eest kaardiga, see tähendab, et panen sisse sõites oma kaardi masinasse ja välja tulles pean sama kaardi panema...ehk siis see peaks mul nagu käepärast olema mõlemal korral. Aga mina olen geenius...käisin poes, viskasin kotid pagasnikusse, kaasa arvatud oma rahakoti, mille olin ühte toidukotti visanud ja hakkasin välja sõitma. Parkla oli äärmiselt täis täna...üldse kõik kohad olid inimesi täis, nagu jõulud oleks või midagi...liikuda ei saanud...parkimiskohta otsisin tükk aega...aga jah tagasi välja sõidu juurde. Jõudnud selle tõkkepuuni, mu selja taga mitu autot, avastasin ma, et rahakott koos selle pangakaardiga on pagasnikus! Sain siis rõõmsalt käsipiduri peale tõmmata, autost välja pugeda ja minna oma rahakotti otsima. Elu nagu filmis arukas blondiin. Õnneks mu seljataga seisvas autos olid rahumeelsed inimesed, kellele tegi asi pigem nalja.

No comments: