October 23, 2011

wierd dreams...

Täna oli veider hommik. Pooluneselt mõtlesin, et lähen vetsu ja olin jumala kindel, et ma olen oma Eesti maakodus...seda täpselt hetkeni kui keegi hakkas elutoas taani keeles rääkima. Huh. Ei teagi, kas oli väikene pettumus, et ei ole kodus vaid ikka Taanis või vastupidi. Veider igaljuhul.

Täna on pühapäev ja ma ei viitsi jälle mitte midagi teha. Oleks pere kodus, siis oleks mingisugunegi tõuge õue minekuks, aga kuna neid ei ole, siis saan kuulata muusikat nii kõvasti kui tahan, lugeda..olla...nautida seda home alone asja, mis mulle nii meeldib. Natukene olen tegelikult lugenud ja filme vaadanud...pühapäev võibki selline leboussi päev olla, vist.

Aga teisalt on natukene ühe suure projektiga tegelemise tuhin tagasi ja Taanis on kuidagi palju aega lugemiseks, mõtlemiseks ja kirjutamiseks...joonistamiseks ja värki. Mis on väga väga hea!

A ja see nädal saime endale uue diivani. Hästi ilus on...halli värvi ja mugav ka! Aga sellega oli see nali, et need transportijad pidid selle kokku ka panema...ehk siis jalad alla kruvima...ja lisaks diivanile oli selline väike tumba moodi asi ka...aga nad ei pakkinud seda isegi mitte lahti...ma siis küsisin "what about that?" "this is not sofa...we're supposed to set up only sofa." aam siis. Pauline tuli koju ja oli ka wtf? Helisas siis sinna ja küsis, et me ju maksime, et mis värk on? Ja talle rahu meeli vastati, et nende töötajad on õpetatud diivanitele jalgu paigaldama, mitte tumbadele. Khm-khm, see tumba on diivani osa ja sellel on täpselt samasugused jalad! Ehk siis WTF? Igal pool ikka juhtub üllatavaid asju.

Lisaks olen ma viimasel ajal hakanud imelikke unenägusid nägema. Iga kord juhtub midagi feili ja ma olen enam-jaolt feilide põhjuseks...või saab keegi unenäos surma. Don't like these!

A ja eile ilmus Genka soolo ep. http://www.legendaarne.ee/failid/Genka_Oleg_Kosjugini_lugu_EP_(2011).zip täiesti tasuta alla laaditav ja mina soovitaks seda teha, kui Eesti hip hop natukenegi meeldib ;). Good stuff! Muidu ilmus eile ka Beebilõusta plaat ja no ma ei saa aru, mis teema muusikas leitakse, et niimoodi haibitakse. Genka ep on palju stiilsem ja isegi ropendamine jne ei riiva kõrva niimoodi.

Ja siis veel see, et eile sai Metsakutsu duubel-album aastaseks! Üks lemmikuimaid Eesti hiphop albumeid mul, aasta jooksul kuulatud 458 korda last.fm'i andmeil! Kel pole seda albumit veel, siis poest vast peaks veel saama...soovitan!

või

või hoopis videolugu

No comments: