October 11, 2011



Kui minusugune laiskvorst mõtleb reaalselt trenni minekule, siis peab midagi paigast ära olema. Hetkel on tõsine plaan leida Hellerupist või Lyngbyst endale pilatese trenn...Hellerup vist sobiks paremini, sest keelekool ka seal ja saaks need kaks asja kuidagi ajastada ehk. Igastahes on probleem selles, et Eva on nii paganama raske ja ma pean teda lasteaeda viies ja tuues ja Davidil järel käies süles tassima, sest ta ei kõnni ja mu selg on nii faking nõrk ja sellest nii paganama väsinud, et puhkeasendis ka valutab ja see tunne ei ole meeldiv. Lisaks on viimastel päevadel ka minu parema käe ranne tundma hakanud andma ja mitte vaikselt vaid korralikult, tulevad meelde kohe need vanad rock cafe ajad, kus lõpuks asi nii tõsine oli, et pidin elastikut enam-vähem koguaeg ümber randme kandma. Igastahes ma siiralt loodan, et ma leian sobiva trenni ja, et Eva peagi ise ringi tatsama hakkab...õnneks tõenäosus on olemas :)!

Kui see valu välja jätta, siis olen korras ja jätkuvalt oma eluga päris rahul ja ei vingu :).

No comments: