September 19, 2011

Käisin täna keelekoolis intekal. Sain enam-vähem mitte midagi uut teada. Või siiski, ootelist on 4-6 nädalat ja et ma saan kõige kõrgemasse keelerühma, ehk siis tõenäosus keel selgeks saada on olemas...je! Igastahes pean homme helistama kohalikku authority officesse ja laskma neil saata kinnitus, et ma olen kommuuni liige ja nad maksavad mu taani keele õpingud kinni, juhuu!
Eks ma siis nüüd ootan ja loodan, et saan kiiremas korras sinna kooli...ma juba päris kärsitu ju! :D

Homme saab minu vaba Garfieldi elu ka läbi...pere tuleb tagasi.Natukene ootan ka, sest ilma nendeta on vapsee selline tunne nagu oleks kuskile üksikusse mägimajja põgenenud inimeste eest koos filmide ja muusika ja raamatute ja söögiga. Aga siiski nauditav viis päeva puhkust!

ja eile tekitasid need kutid järgnevast videost päris korraliku Eesti piduse nädalavahetuse igatsuse! Täpselt ühe sellise kreisi nädalavahetuse nagu oli varakevadel, kui trippisin Tartu K-P-M esitusele, siis hommikul Tlna tööle, siis õhtul Tartu Gütteööle ja lõpuks hommikul tagasi Tallinna.



Love you!

No comments: