September 01, 2011

Teine päev. Ma olen elus ja jätkuvalt õnnelik...ehee.

Kui Te mulle shokolaadi või kingitusi või kirju ja joonistusi saata tahate siis
Kristel Ojasalu
Lundtoftevej 276B
2800 Kgs.Lyngby


Ja kui välja arvata, et ma täna sisse magasin, siis on päris tore ja sisukas päev olnud. Ma jalutasin mere äärde ja tagasi ja seda kõike üksi! David ja Steve on Inglismaal päevatripil ja Pauline on tööl ja Eva lastehoius, kust ta varsti saabub koos Pauline emaga, kriipi.

Ise-enesest käisin jalutamas, mereni ja tagasi...siin on natukene tulemusi.
Kitsed on siin julged ja põhimõtteliselt võisid nendega kõrvuti jalutada...minu jaoks harjumatu ja natukene hirmus. Ja colfi mängivad vanapaarid on ka väga tavaline nähtus. Koht ise on tegelikult vist mingi Taani kuninga jaoks ehitatud jahi pidamise ala, aga ta sai kitsedega võitluses surma või midagi sellist...Steve eile rääkis. Vot nii. Aga ega mul muud siis lisada ei olegi...vaadake pilte!





















No comments: