September 02, 2011

Olin täna hommikul asjalik ja tubli, püüdsin heastada oma sissemagamist eile, ehee...igastahes hommik on kiire ja kui tead, mida tegema pead ja kuidas, on hästi. Mina näiteks veel ei tea päris täpselt. Igastahes hommikul tegin ära, mis oskasin...siis aitasin Steve ja viisime lapsed lasteaeda...hommiku äge osa oli, et David tuli ja küsis, "can u put some ink on my roller?" tavaliselt ta minult ei küsi, nii et i was more than glad to help him.
Peale seda tegime kiire koristuse koos Stevega...ja passisin natukene arvutis, peale mida läksime Kopenhaageni vanalinna vaatama. See on siit minnes suhteliselt lähedal, bussiga kuskil 20 minutit...ehk siis elaks nagu Pirital või nii. Vanalinn on ilus...kuigi ma ei ole kunagi Hollandis käinud, meenutab see mulle seda. Steve teab ka igasugu asjadest jube palju ja siis ta muudkui jutustas ja näitas kõike. Lõpuks läksime kanuutripile, mis oli eriti mõnus, arvestades, et ilm oli päikseline ja soe. Natukene häirisid ainult need ameeriklased, kes istusid meie selja taga ja ainult mölisesid kõige kallal. Aga kuna ma olin laisk, siis pilte ei teinud peale ühe...ja siin ta on:

Hiljem näitas Steve mulle ära, kus asub ka põhi shoppamise tänav...ilmselt ma ei leiaks seda hetkel enam ülesse :D...või siiski? Ühel päeval tahaks minna sinna tsekkima...võib-olla siis kui ma üksi koju jään nädalaks? We'll see. Ja Ben and Jerry's pood! Igastahes tahaks hullult nüüd oma sõpru siia, et ringi hängata..aga küll need siia ka tekivad! Ja hiljem istusime kohvikusse, Pauline tuli ka. Jõin oma elu seni parimat chai-lattet...nomnomnom! Ja siis tulime linnast tagasi. Sõime ja hängisime ja tõime lapsed koju. Davidiga mängisime kaheksi päris palju, mulle tundub, et ma hakkan talle järjest enam meeldima. Ühel päeval vaatame koos arvutist seda kilpkonna filmi ka, talle kindlasti meeldib :).
A ja kokkamine on ka fun...ma vist võtaks selle ameti endale kui me Paulinega kahekesi kodus...Steve tegi täna mingit eriti head omletti...tahan ka proovida!

Homme on laupäev ja mind siiralt huvitab, kuidas siin see nädalavahetuse teema välja näeb. Eks ma siis saan teada vist...mul on 30h nädalas tööd, ehk siis homme peaks ka 5h midagi tegema...i wonder what:D. Ja siis pühapäev on vaba päev...ma magan maasse augu! Vot nii!

No comments: