September 09, 2011

Olen okupeeritud elutuppa teist päeva järjest. Eile vahetasid mingid Taani kutid mu toas akent ja täna Steve värvib seinu ja homme vist tahab lage värvida, kui täna valmis ei jõua. Minu arust polnud neil seintel hetkel ka väga viga, aga kui nad tahavad, siis minul pole nagu väga midagi öelda. Vähemalt tõstsin eile natukene tuba ringi ja nüüd on diivan-voodi palju parema koha peal, kui enne. Toas on võimalik liikuda isegi kui see voodi lahtiselt on...jei!
Sel ajal kui need tüübid akent vahetasid, olin ma elutoas ja vaatasin Californicationit oma arvutist ja Pauline ja Steve olid köögis ja arutasid kõva häälega oma voodielu..natukene akward aint.

Ja siis eile sain kirja, et ma võin aastaks Taani elama jääda ja oma CPR numbri ja kaardi saamiseks pean pöörduma kohalikku omavalitsusse või midagi sellist. Loodetavasti saab see ruttu tehtud, sest jätkuvalt tahaks sularaha asemel pangakaarti!
Ja kui ma nüüd 5 aastat peaks näiteks alaliselt Taanis elama, siis peale seda olen kodanikuks saanud ja võingi siia jääda kui tahan...ehee!

Eile rääkisin õe perega ka skypes, Märten küsis, et "Kristel, ma tahan sult midagi küsida.." "no?" "kas sa päriselt ka said endale lapsed?" :D. Süda tal päris rahu ei andnud ja nõudis neid näha, aga paraku olid nad juba magama läinud :D.

Aga ega muud uudist ei olegi...Sain Steve käest bussipileti, peaks nüüd välja uurima, kuidas seda asjandust kasutatakse siin. Lyngysse Evale sünnipäevaks kinki otsma minema...ta saab 16ndal aastaseks aga kuna nad siis Mallorcal siis tähistavad seda sel pühapäeval. Jei!

A ja muidugi Hanna-Liisa käis meil kolmapäeval õhtusöögil. Hästi veider oli alguses eesti keeles rääkida :D..aga ta oli täitsa tore, vähemalt nii palju kui suhtlesime. Eks lapsed tahtsid temaga mängida ja värki. Aga igastahes ütles, et võin ühendust võtta kui pere puhkusel on ja ma Kopenhaagenisse minna tahan, et ta võib minuga hängida ja näidata mõndasid kohti. That's cool! Christania here i come!

A ja enne käisin poes ja oma lemmik-kohas lugemas. Poes on küpsise lett nii kirju, et keeruline valida aga võtsin mingi muffini-küpsise vahepealsed shokolaadi cookeid ja ma arvan, et tõenäosus, et ma siin juurde võtan on päris suur :D. Ja need shokolaadid...marabou...swiiiiit hell, jea!

Natukene igatsen seda, et neil ei ole kodus kassi või koera. Koeraga oleks nii mõnuz jalutamas käia ja kass oleks lihtsalt mõnus seltsiline. Sellel naisel on mässive suur kass, kes Evat hoiab. Varastan ära!

No comments: