September 03, 2011

Täna avastasin Hellrup'i. See linn, kus ma keeltekoolis hakkan käima. Arvasin, et see on selline pisikene Paide suurune linn, aga suurem on ikka vist. Hunnik poode, erinevaid nunnusid kohvikuid..mulle meeldis, kuigi täna oli mingisugune iga-aastane marked day, ehk siis miljon inimest igal pool ja liikuda ei saanud ja ausalt öelda kohvikusse sisse astumine ei tundunud hea mõte...aga eks mul nende avastasmisega aega ka...cuppycakes kohvik tundus ahvatlev! :D Ja meri on igalt poolt nii lähedal. Ainult, et jube haisev oli ja täna oli hästi tuuline päev ka...aga vaatamata sellele istusin seal päris kaua...kahju ainult, et iPod koju jäi. Tegin paar pilti ka, aga olen laisk ja lisan need siia mõnel teisel päeval. Hiljem olin üksi kodus ja Pauline tegi kooki, eriti nomnom oli.

A ja päeval ütles Pauline, et "i'm really happy with you being here..and i think David likes you...he is not that nasty with you like he used to be with HannaLiisa. And Eva likes you a lot!" :). Nad meeldivad mulle ka!

ja homme on oodatud vaba päev! Vupii!


No comments: