September 28, 2011

Oleks pidanud täna jääma voodisse, sööma shokolaadi ja kuulama Deftonesi. Oleks ehk parem päev olnud. Igastahes suht pool päeva laisklesin maha, vaadates Game of Thrones'i...ja natukene olen sellepärast enda peale pahane, aga mis siis ikka. Siis aga pidin poodi minema ja sealt läkski kõik valesti...je! Esiteks ma ei viitsinud poodi minna ju, teiseks see loll pagasnikuluuk kiilus kinni, kolmandaks ma ei leidnud koort, mida vaja oli...ja neljandaks oli megapikk järjekord poes. Siis kodus läksin iPodiga tülli...ja autoraadio vihkab mind...fain. Lasteaeda jõudes oli juba tuju tiba parem, aga siis otsustas David äge olla ja püksi kakada. KUI TORE?!?!? Ma sain päris pahaseks...loodetavasti edaspidi kasutab vetsu. Ja siis kodus oli Eva terve õhtu viril ja lõpuks teatas mu korterit üüriv tegelane, et ta kolib oktoobri lõpus välja..kreit!

fuck you 28.09.2011..loodetavasti tomorrow is a better day!

2 comments:

Aky said...

Wow!
Ja wow, esimest korda loen su blogist midagi, mida sa pole jõudnud rääkida. Hirmutav!

kiku said...

ma rääkisin tegelikult, et mul ülemõistuse kehv päev oli :D.