September 30, 2011

Naljakas, mis asju sa igatsema hakkad, kui eemal oled. Absoluutselt mitte neid, mida arvad, et igatsema hakkad. Lugesin enne muhedat intekat Toomasest ja kohutav igatsus Draakonite järele tuli. Lisaks nende meeletult vahvate jutuajamiste järele, kus istud ja räägid muusikast, kogu selle lihtsuses, ilus ja siiruses. Selle tagamaadest jne. 33 päeva ja nad tulevad Malmö'sse esinema. Ma pean sinna saama! Ja natukene Rootsit ei teeks samuti paha, ehee!

Ja seda kit-kat'i shokolaadi tahaks ka...nomnom.

A muidu, Deftones Passanger ja The Devil Wears Prada - Louder Than Thunder on sellise tühja tunde jaoks maailma parimad laulud. Tsekkisin järele täna...toimisid. Lihtsalt oled pikali terassil, õues on tubli 20+ kraadi ja kuulad neid nii kõvasti kui kõlarid võimaldavad. Väikene vanilli tubakas ja peaaegu, et ideaalne. Vahel mulle lihtsalt tundub, et kurbus on nii meeletult ilus tunne. Sa oled selle sees ja see täiesti vastikult halvab kogu su keha. Uskumatu, et teine inimene üldse meid niimoodi tundma saab panna. Emotsioonidest ja tunnetest üks lemmikuid mul, sest vahel on nii hea kurb olla, ehk isegi nutta...

Aga õhtu päästis Pauline, kes lihtsalt tuli ja käis lastel ise järel täna ja hiljem rääkis, kuidas nii lasteaias kui ka Hanne juures kiideti mind, et ma saan hästi hakkama ja et ma meeldin lastele ja et nad tunnevad end minuga turvaliselt. Hea on vahelduseks kuulda, et ma milleski hea ka olen...ehee.

Homme tuleb ilmselt pikk päev, sest ma pean töötama ja lapsed on kodus. Pidime vist randa minema, sest hetkel on veel ju nii mõnusad ilmad...natukene ootan ka ju, sest Taanit näha on tore ja eriti kui päris taanlased seda näitavad.

A ja Margit tuli ka täna ju Taani! Minust küll päris palju kaugemale, aga ma nii ootan juba, et ta teada annaks, kuidas on ja kas meeldib jne. Ja kuna ta hoopis teise saare peal, siis ma loodan, et saan mingi hetk talle külla minna ja seda osa ka Taanist näha...ja et ta tuleb siia põhja külla...Pauline juba ütles, et "she can come and visit us on weekends and stay here if she wants, she is more than welcome!" :)

No comments: