September 11, 2011


Võin öelda, et minu esimene sünnipäev Taanis on üle elatud. Mitte, et see nüüd nii raske ja hirmus oleks olnud, aga ma tunnen, et mu kõhule mõjus see päris rängalt. Esiteks oli mul täna vaba päev, seega magasin kaua und oli ja siis lebotasin poole päevani voodis Californicationi seltsis..aga otsustasin end siiski välja ajada voodist ja pakkusin Paulinele oma abi, ta küll ei tahtnud mind vaba päeva tõttu rakendada, aga kammoon...aitasin natukene asju teha ja õhupalle puhuda ja siis hakkasid juba külalised saabuma. Esiteks on kõik ikka üüber sõbralikud ja teiseks sõin ma end üle. Kuklid juustu jms, Steve eriti evil shokolaadi kook vahukoorega, mingi purukook, Eva sünnipäeva tort ja õlu ja koka...ma veeren ringi. Ja nagu sellest veel ei oleks vähe olnud siis peale oma vanemate koju viimist tõi Pauline kolm suurt pitsat...ma põgenesin Liisat bussile saatma ja suitsule. Tagasi tulles oli juba natukene ruumi kõhus ja näksisin koristamise kõrvale pitsat veits ja seda shokolaadikooki...nomnom!

Aga natukene siis pilte ja that's it.
David puhus küünlad ära, tagaplaanil Steve.

Eva kõige esimene kook, alustasime viisakalt ikka lusikaga...

Aga ega selle lusikaga nii kerge süüa ei olegi, kui nii väike oled...

Lõpuks olid ka juuksed tordised...aga siiski nii nomnomnom!

No comments: